Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Που πηγε η αγαπη? Που?.....



Αγαπουλες μου γλυκες κ ομορφες αγαπημενοι κ αγαπημενες μου,,,που πηγε η αγαπη??

Που??,,,ποια πετρα να σηκωσω μηπως τη βρω απο κατω,,ποιον ανεμο να ρωτησω εαν την εχει στειλει καπου,,ποια γωνια της γης την εχει κρυψει για να τη προστατεψει,,,Που??,,,,κ τα ερωτηματα φυσικα κ θα πλανοντε στον αερα πανω κατω κ παντου γιατι αυτη η μαγεια της αγαπης εχει φοβηθει λιγο κ μας κρυβεται....Κ καλα μας κανει αφου δε ξερουμε να παιξουμε πια μαζι της να τη κανουμε κ αυτη να χαρει μαζι μας με τη καρδια που πεταει κ χαιρεται,,που τρεχει κ ψαχνει, περιμενει γιατι ξερει οτι το αλλο προσωπο ειναι εκει κ εκεινο τη ψαχνει,,,αχαχαχχχχχ,,,,,παγωσανε η καρδιες κ παραχωρησαν το παιχνιδι στους υπολογιστες κ στα κινητα,στους φιλους που μας κανουν παρεα κ δε μας ξοδευουν,στο βολεμα της τεχνολογιας για να μη δεσμευτουμε κ δωσουμε κατι,,,,,που ειναι τα ματια που λαμπουνε?που ειναι η καρδια που περιμενει ενα κοιταγμα για να πεταξει στα ουρανια?που ειναι το καρδιοχτυπι πριν σε δω???καλε εδω ειμαιι,,,,,ψαξε με λιγουλακι,,κουνησου να νιωσεις ζωντανος,,κανε ονειρα για δυο,,κ οχι μονο για εσενα το αυτοκινητο σου κ το κινητο σου,,,γιατι εαν τα χασεις την αγαπη θα ψαξεις...... 

Που να κοιταξω κ να μη πιαστει η καρδια μου απο το παγωμα της εξελιξης,,,πιασε το χερι μου κ αφησε το κινητο,,νιωσε τη δυναμη που δινεις κ περνεις,,κραταμε αγκαλια ενω περπατας για να σε νιωθω' πες μου λογια ομορφα οπως ομορφη ειναι η καρδια σου κ εγω θα λαμψω..θα φωτιστω..θα σαγαπω καθε στιγμη γιατι θα ζω τη καθε στιγμη....οταν η καρδια ηρεμει κ αγαπιεται στη καθε στιγμη..στη μαγεια...στο ονειρο..αυτο γεννηθηκε για να βιωνει...κ οχι το βλεμμα που εχει στρατοπεδα..διαφορετικοτητα κ απλα μοιρασμα ευθυνων...δε γεννηθηκα για να με κρινεις αλλα για να με αγαπας..να με λατρευεις..να εισαι περηφανος-η για εμενα γιατι εχω ολα τα καλα στα δικα σου ματια...ο θυσαυρος σου...ο κοσμος ολος...πες το μου να το ακουω..να το γευομαι...κ να δινω ολη αυτη τη χαρα στη δημιουργια γυρω μου....γιατι ναι' τοτε λαμπω..κ μπορω ν δημιουργησω ομορφια κ χαρη σε ολα γυρω μου...δεν ειμαι η τελευταια λυση της στιγμης αλλα η προτεραιοτητα της...το προσωπο μου ειναι σε ολα τα κυτταρα σου γιατι μαγαπας...ειμαι ο στοχος σου κ το αποτελεσμα σου....το τελος σου κ η αρχη σου....ειμαι εσυ....Κ τωρα που τα ειπα ολα αυτα θα χαθω λιγο πιο κατω..για να ανακαλυψετε τι κρατατε στο χερι σας..στην αγκαλια σας...στη ματια σας...Να ειστε καλα!



Εαν θελεις...

να μαθεις πως να φλερταρεις

να κλεισεις ενα ραντεβου

να οδηγησεις μια γνωριμια σε σχεση,

μια σχεση σε ενα ευτυχισμενο γαμο


Απευθυνθειτε στο:
Triantafillia Vamvaka

Συμβουλος Dating/online Dating.

Email: triantafilia8@gmail.com
Tηλ: 6983939737.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου