Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ-ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ


        Μέσω επιστολής του προς τον Υπουργό Εσωτερικών, τον Υπουργό Εργασίας-Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, την Γενική Γραμματέα Διαχείρισης Κοινοτικών και Άλλων Πόρων, την Διαχειριστική Αρχή Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης Α.Ε. και την Ε.Ε.Τ.Α.Α  Α.Ε., ο Δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης εξέφρασε την έντονη διαμαρτυρία του για τη μη ορθολογική και δίκαιη κατανομή θέσεων του προγράμματος "Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής" το οποίο στοχεύει σε δομές παροχής φροντίδας και φιλοξενίας νηπίων, παιδιών, εφήβων και ατόμων με αναπηρία.

     Χαρακτηριστικά στην επιστολή του ο Δήμαρχος αναφέρει: "Με τον υφιστάμενο προγραμματισμό ο προϋπολογισμός του προγράμματος ύψους 125.000.000 ευρώ επαρκεί για την κάλυψη περίπου 43.000 θέσεων παιδιών. Δηλαδή αποκλείονται (θεωρούνται επιλαχούσες) 41.049 αιτήσεις μητέρων σε σχέση με τις από τις δημοτικές δομές συνολικά προσφερόμενες θέσεις (84.049). Αν μάλιστα ληφθεί υπόψη ότι ο συνολικός αριθμός των αιτήσεων των μητέρων πανελλαδικά έχει ξεπεράσει τις 95.000 περίπου, τότε γίνεται πιο εύκολα αντιληπτή η δραματική κατάσταση στην οποία βρίσκονται χιλιάδες μητέρες, λόγω των δυσμενών επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης. Ειδικότερα σ’ ότι αφορά τον δικό μας δήμο ζητάμε την έγκριση και των 296 θέσεων
για να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε και να ικανοποιήσουμε όλες τις αιτήσεις των μητέρων που αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα".
Παρακάτω σας παραθέτω ολόκληρη την επιστολή του δημάρχου καθώς και τον πίνακα με τις προσφερόμενες θέσεις και εγκριθείσες θέσεις ανά δημοτική δομή όπως έχουν αναλυτικά.


ΘΕΜΑ: «Εγκρίσεις θέσεων για βρεφικούς, παιδικούς σταθμούς, ΚΔΑΠ, ΚΔΑΠ/ΜΕΑ»
Α. Το πρόγραμμα «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής» εκτελείται ως δράση του
Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» του Υπουργείου Εργασίας
Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και εφαρμόζεται εφέτος για πέμπτη (5η) συνεχή χρονιά. Είναι
συγχρηματοδοτούμενο και χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από
εθνικούς πόρους. Το πρόγραμμα στοχεύει στην αύξηση της απασχολησιμότητας και της ισότιμης
συμμετοχής των γυναικών στην εργασία, μέσω της παροχής θέσεων φροντίδας και φιλοξενίας των
τέκνων τους. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η ουσιαστική διευκόλυνσή τους, προκειμένου να
εναρμονίζουν τους απαιτητικούς και αντικρουόμενους ρόλους τους μεταξύ οικογενειακής και
επαγγελματικής ζωής.
Β. Ύστερα από πρόσκληση της Ε.Ε.Τ.Α.Α.–Α.Ε. κατατέθηκαν αιτήσεις υπαγωγής στο πρόγραμμα από
2.240 δομές, οι οποίες και εγκρίθηκαν, με προσφερόμενες 84.049 θέσεις φροντίδας παιδιών ΑΜΕΑ.
Η πρόσκληση απευθύνεται στους Βρεφικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς, τους Βρεφικούς
Σταθμούς Ολοκληρωμένης Φροντίδας, τους Παιδικούς Σταθμούς, τα Κέντρα Δημαρχιακής
Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) και τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία
(Κ.Δ.Α.Π.-Μ.Ε.Α.), όπως επίσης σε γυναίκες, που είναι: μητέρες βρεφών, νηπίων και παιδιών και σε
μητέρες νηπίων, παιδιών, εφήβων και ατόμων με αναπηρία και επιθυμούν να εγγραφούν τα τέκνα
τους σε δομές παροχής φροντίδας και φιλοξενίας. Με τον υφιστάμενο προγραμματισμό ο
προϋπολογισμός του προγράμματος ύψους 125.000.000 ευρώ επαρκεί για την κάλυψη περίπου
43.000 θέσεων παιδιών. Δηλαδή αποκλείονται (θεωρούνται επιλαχούσες) 41.049 αιτήσεις μητέρων
σε σχέση με τις από τις δημοτικές δομές συνολικά προσφερόμενες θέσεις (84.049). Αν μάλιστα
ληφθεί υπόψη ότι ο συνολικός αριθμός των αιτήσεων των μητέρων πανελλαδικά έχει ξεπεράσει τις
95.000 περίπου, τότε γίνεται πιο εύκολα αντιληπτή η δραματική κατάσταση στην οποία βρίσκονται
χιλιάδες μητέρες, λόγω των δυσμενών επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης.
Γ. Στους δήμους της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
οι προσφερόμενες θέσεις ανά δημοτική δομή (Βρέφη, Παιδιά, ΚΔΑΠ, ΚΔΑΠ/ΜΕΑ) και οι εγκριθείσες
(δηλαδή τοποθετούμενα βρέφη, παιδιά και ΑΜΕΑ) έχουν αναλυτικά όπως στον συνημμένο πίνακα
αναγράφεται. Τα στοιχεία του πίνακα δόθηκαν από τον πρόεδρο του Δ.Σ. κ. Σ. Δανιηλίδη δήμαρχο
του δήμου Νεάπολης-Συκεών , στα μέλη του Δ.Σ. της ΠΕΔ/Π.Κ.Μ. κατά την συνεδρίαση της 6-8-
2012. Επισημαίναμε ότι ο εν λόγω συνάδελφος-δήμαρχος είναι και Πρόεδρος της Επιτροπής
Κοινωνικής Πολιτικής Απασχόλησης και Αλληλεγγύης της ΚΕΔΕ τόσο κατά της παρελθούσα όσο και
κατά την τρέχουσα δημοτική περίοδο. Θεωρούμε κοινωνικά άδικες τις γενόμενες περικοπές-μη
εγκρίσεις. Επιβάλλεται η με κάθε τρόπο άμεση εξεύρεση επιπλέον κονδυλίων για την
ικανοποίηση του συνόλου των αιτήσεων με βάση τουλάχιστον τον συνολικό αριθμό των
προσφερόμενων θέσεων (84.049) από τις δημοτικές δομές.
Δ. Ιδιαίτερα επισημαίνουμε την προνομιακή μεταχείριση της οποίας τυγχάνει ο πρώην δήμος
Συκεών και ήδη δήμος Νεάπολης-Συκεών από την έναρξη εφαρμογής του Προγράμματος μέχρι
σήμερα (5 χρόνια). Ειδικότερα μάλιστα εφέτος , με τα στοιχεία του συνημμένου πίνακα, τυγχάνει
προνομιακής μεταχείρισης σε βάρος όλων των δήμων. Λέει, διατείνεται, ότι προσφέρει με τις
δημοτικές του δομές 4.937 θέσεις και εγκρίθηκαν 2.076. Δεν θα επικαλεσθώ τον δήμο
Αμπελοκήπων-Μενεμένης, ο οποίος αδικείται κατάφορα αλλά είναι μικρότερος δήμος. Επικαλούμαι
όμως τον δήμο Θεσσαλονίκης ο οποίος είναι πολύ μεγαλύτερος δήμος από το δήμο Νεάπολης-
Συκεών , προσφέρει με τις δημοτικές του δομές 1.530 θέσεις και εγκρίθηκαν μόνον 679!! Όπως
είναι γνωστό, σύμφωνα με το πρόγραμμα, η κύρια, η βασική παροχή που δίδεται προς τα βρέφη
και τα παιδιά στις συγκεκριμένες δομές είναι φροντίδα και φιλοξενία τους. Δεν είναι δυνατόν,
όταν υπάρχει τεράστια ζήτηση και άρα πολύ μεγάλη ανάγκη για φροντίδα για φιλοξενία των
παιδιών, να εγκρίνονται υπέρ του συγκεκριμένου δήμου, πέρα από τη φιλοξενία, θέσεις και για
ωδείο, αθλητισμό (ποδόσφαιρο, μπάσκετ κλπ), πολιτιστικών δραστηριοτήτων (θέατρο, σκάκι,
εκμάθηση παραδοσιακών χορών), εκμάθηση Αγγλικών και ηλεκτρονικών υπολογιστών κλπ. Και
αυτό τη στιγμή μάλιστα που οι θέσεις όλων των άλλων δήμων για φροντίδα και φιλοξενία
περικόπτονται άδικα.
Εύλογα διερωτόμαστε, γιατί στην περιοχή του δήμου Νεάπολης-Συκεών οι μητέρες θα τύχουν σε
μεγαλύτερο αριθμό και καλύτερης μεταχείρισης, σε σχέση με τους άλλους δήμους; Οι μητέρες και
τα παιδιά των άλλων δήμων είναι «παιδιά» άλλου, κατώτερου, θεού; Οι εμπλεκόμενοι για τη λήψη
της σχετικής περί κατανομής των θέσεων απόφασης γιατί επέτρεψαν να γίνει αυτή η αδικία;
Ζητάμε την άμεση παρέμβασή σας ώστε να γίνει ορθολογική και πιο δίκαιη κατανομή των
θέσεων για όλους τους δήμους. Αυτό χάριν δικαιοσύνης και συναδελφικής αλληλεγγύης θα έπρεπε
να το επιδιώκει ο ίδιος ο πρόεδρος της ΠΕΔ/ΠΚΜ και πρόεδρος της αρμόδιας για το συγκεκριμένο
ζήτημα Επιτροπής της ΚΕΔΕ. Ειδικότερα σ’ ότι αφορά τον δικό μας δήμο ζητάμε την έγκριση και
των 296 θέσεων για να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε και να ικανοποιήσουμε όλες τις αιτήσεις
των μητέρων που αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα. Ανάλογη
αντιμετώπιση πρέπει να έχουν και οι άλλοι δήμοι. Αν, για την επίτευξη αυτού του στόχου, χρειασθεί
να γίνουν περικοπές θέσεων, αυτές δηλαδή οι περικοπές να γίνουν από το Δήμο Νεάπολης-Συκεών ,
με βάση την αρχή της ίσης, ίδιας και δίκαιης μεταχείρισης.
Ο Δήμαρχος
Αμπελοκήπων-Μενεμένης
Λάζαρος Κυρίζογλου
Μέλος Δ.Σ. ΠΕΔ/ΠΚΜ
Μέλος Δ.Σ. Κ.Ε.Δ.Ε.

4 σχόλια:

  1. καλά μιλάμε,έγραψες ρε τιτανοτεραστιομέγιστη δημαρχάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.facebook.com/download/419326071436651/Katagelia-Protaseis-Goneis.doc

    http://www.facebook.com/groups/epistolidiamartirias/doc/418313568206153/


    ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ

    Από τα αποτελέσματα προγράμματος «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής», το οποίο επιδοτείται από κοινοτικούς πόρους του ΕΣΠΑ και διαχειρίζεται η Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ), προκύπτει ότι από τις 96.130 συνολικά αιτήσεις που είχαν υποβάλει οι μητέρες, απορρίφθηκε το 55%, παρόλο που αρχικώς είχαν εγκριθεί και διατεθεί 83.832 θέσεις από τις δημοτικές (70%) και ιδιωτικές δομές (30%). Τις τελευταίες δύο εβδομάδες παρακολουθούμε την ανταλλαγή μιας σειράς ανακοινώσεων και αντεγκλήσεων ανάμεσα στο Υπουργείο Εργασίας και την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), οι οποίες απλώς επιτείνουν την αγωνία 53.000 οικογενειών για το ιδιαιτέρως σοβαρό ζήτημα με την λειτουργία των βρεφονηπιακών σταθμών.

    Από μια προσεκτική ανάγνωση των στατιστικών στοιχείων της ΕΕΤΑΑ, καθώς και της πρόσφατης καθημερινής ειδησεογραφίας, δημιουργούνται πολλά ερωτηματικά αναφορικά με τον τρόπο διάθεση των θέσεων του προγράμματος και των απαράδεκτων ποσοστώσεων στην κατανομή των κονδυλίων ανά περιφέρειες, δήμους, και κατηγορίες δομών.

    Ενδεικτικό παράδειγμα: για όλους τους δήμους σε ολόκληρη την περιφέρεια της Αττικής (των σχεδόν 4 εκατομμυρίων κατοίκων) εγκρίθηκαν μόλις 3.790 από τις συνολικά 17.793 θέσεις που είχαν προκηρυχθεί, την ίδια στιγμή που σε έναν μόνο δήμο Νεάπολης-Συκεών (με μόλις 86 χιλιάδες κατοίκους) εγκρίθηκαν 2.076 θέσεις από συνολικά 4.937 που είχε προκηρύξει! Δηλαδή, από τα 100 εκατομμύρια ευρώ του τρέχοντος προϋπολογισμού του προγράμματος, ενώ για ολόκληρη την περιφέρεια Αττικής διατέθηκαν μόλις 9,3 εκατομμύρια ευρώ, για τον δήμο Νεάπολης-Συκεών το ποσό που διατέθηκε αντιστοιχεί σε περίπου 6,5 εκατομμύρια ευρώ! Επίσης ενδεικτικό είναι συγκριτικά το γεγονός ότι για όλους τους δήμους των περιφερειών της Στερεάς Ελλάδας, του Νοτίου Αιγαίου, του Βορείου Αιγαίου, και των Ιονίων Νήσων μαζί εγκρίθηκαν μόλις 1477 θέσεις από τις 5707 που είχανε προκηρύξει, εξαιτίας και πάλι της απαράδεκτης ποσόστωσης.

    Το πλέον αξιοπρόσεκτο και προκλητικό είναι ότι οι 1.400 από τις 2.076 θέσεις του δήμου Νεάπολης-Συκεών (υπερδεκαπλάσιες όχι μόνο σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο δήμο, αλλά ακόμα και με ολόκληρες περιφέρειες) ανήκουν σε θέσεις της κατηγορίας ΚΔΑΠ (Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών), και τις οποίες διαφήμιζε με δελτία τύπου τον Ιούλιο ότι θα διαθέσει για αθλοπαιδιές, ωδείο, σκάκι, χορούς, φεστιβάλ, τμήμα κόμικς κλπ. που αφορούν απογευματινές εξωσχολικές δραστηριότητες παιδιών ηλικίας του Δημοτικού!!! Μάλιστα ο αριθμός των θέσεων ΚΔΑΠ που ο δήμος Νεάπολης-Συκεών έχει προκηρύξει ήταν συνολικά 3.816 προϋπολογισμού 7,6 εκατομμυρίων ευρώ, την στιγμή που σε ολόκληρη την περιφέρεια Αττικής ο συνολικός αριθμός τέτοιων θέσεων που είχαν προκηρύξει όλοι οι Δήμοι μαζί ήταν μόλις 948 και εγκρίθηκαν μόλις οι 234.
    Δημιουργείται λοιπόν το παράδοξο, λόγω και της ευνοϊκότερης πλην όμως αυθαίρετης αρχικής ποσόστωσης (συνεπώς ωφελούμενες με λιγότερα μόρια), ο δήμος Νεάπολης-Συκεών να επιδοτείται με 1.400 θέσεις για να στέλνουν π.χ. μητέρες με οικογενειακό εισόδημα άνω των 25.000 ευρώ παιδιά ηλικίας δημοτικού σε απογευματινή εξωσχολική απασχόληση για μπάσκετ, χορό ή σκάκι, ενώ την ίδια στιγμή εργαζόμενες μητέρες με εισόδημα 6.000 ευρώ στον δήμο Περάματος Αττικής να μην μπορούν να αφήσουν τα βρέφη ή τα νήπια σε έναν βρεφονηπιακό σταθμό, αφού εκεί εγκρίθηκε στην κυριολεξία μόλις μία θέση (!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από μια προσεκτική μελέτη των στατιστικών στοιχείων του προγράμματος που παραθέτει η ΕΕΤΑΑ στην ιστοσελίδα της, προκύπτουν αρκετά τέτοια παραδείγματα περιφερειών που έχουν ωφεληθεί υπέρμετρα έναντι άλλων, λόγω της απαράδεκτης και αυθαίρετης κατανομής των κονδυλίων του αρχικού προϋπολογισμού. Υπάρχουν περιφέρειες με ωφελούμενες γυναίκες που συγκέντρωσαν λιγότερα από 20 μόρια, ενώ σε άλλες περιφέρειες δεν δόθηκαν θέσεις σε εργαζόμενες μητέρες με περισσότερα από 60 μόρια!

    Καλούμαι τους αρμόδιους φορείς (Υπουργείο Εργασίας, ΚΕΔΕ, ΕΕΤΑΑ, ιδιωτικές δομές), εν όψει και των εποικημένων διαβουλεύσεών τους για την επίλυση του μεγάλου αυτού κοινωνικού ζητήματος μέσα στην επόμενη εβδομάδα (20.-25. Αυγούστου), να λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν τους τα εξής σημεία:

    1.Η σύζευξη όλων των αιτήσεων και η κατανομή των θέσεων από την ΕΕΤΑΑ θα πρέπει να επαναληφθεί με αντικειμενικό τρόπο, και να πραγματοποιηθεί από την αρχή με βάση τα μόρια πανελλαδικά, χωρίς αυθαίρετες και ύποπτες ποσοστώσεις υπέρ συγκεκριμένων περιφερειών και δήμων. Εάν απαιτείται σχετική απόφαση της αρμόδιας αρχής για την αναθεώρηση του τρέχοντος προϋπολογισμού, αυτή θα πρέπει να ληφθεί άμεσα.

    2.Να δοθεί άμεση προτεραιότητα στους βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς, καθώς και στα ΚΔΑΠ-ΜΕΑ (ειδικές ανάγκες). Από την στιγμή που δεν υπάρχουν επαρκείς πόροι για να εξυπηρετηθούν οι στοιχειώδεις αυτές κοινωνικές δομές, να εξαιρεθούν ή να περικοπούν δραστικά από το συγκεκριμένο πρόγραμμα οι υπερβολικές θέσεις ΚΔΑΠ που αφορούν εξωσχολικές δραστηριότητες για παιδία του Δημοτικού (όπως μπάσκετ, χορούς, σκάκι κλπ), και στερούν πανελλαδικά θέσεις από οικογένειες με βρέφη και νήπια που έχουν πραγματική και άμεση ανάγκη. Με τον τρόπο αυτόν μπορούν να εξοικονομηθούν άμεσα έως και 20 εκατομμύρια ευρώ και περίπου 7.000 θέσεις.

    3.Καλούμε την ΕΕΤΑΑ να εφαρμόσει τη δυνατότητα χρήσης του όρου της σχετικής πρόσκλησης, σύμφωνα με τον οποίο «σε περίπτωση υπέρβασης του συνολικού προϋπολογισμού της πρόσκλησης, ο Δικαιούχος (ΕΕΤΑΑ) μπορεί να προβεί σε οριζόντια μείωση του εγκεκριμένου ποσού ανά Φορέα/Δομή». Από την πλευρά της η ΚΕΔΕ να δεχθεί την μείωση του κόστους ανά θέση δομής τουλάχιστον κατά 15%, ώστε να εξοικονομηθούν πόροι και να ωφεληθούν περισσότερες μητέρες. Με τον τρόπο αυτόν μπορούν να εξοικονομηθούν άμεσα επιπλέον 15-20 εκατομμύρια ευρώ και τουλάχιστον 6.000 θέσεις.

    4.Το Υπουργείο Εργασίας καλείται να επιδείξει την δέουσα ευαισθησία, όπως ήδη έχει εξαγγείλει, και να μεριμνήσει για την μεταφορά επιπρόσθετων κονδυλίων από ανενεργά προγράμματα χαμηλής απορροφητικότητας του ΕΣΠΑ, ώστε να εξασφαλιστούν είτε το σύνολο είτε όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις ακόμα για τα παιδιά στους βρεφονηπιακούς σταθμούς. Εάν εφαρμοστούν τα σημεία 2 και 3, τα απαραίτητα κοινοτικά κονδύλια που καλείται να συμπληρώσει θα είναι εξάλλου σημαντικά μικρότερα. Το πρόγραμμα δράσης "Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής ζωής" διαθέτει αποδεδειγμένο έναν ευρύ κοινωνικό και αναπτυξιακό χαρακτήρα με άμεση απορροφητικότητα 100%, έναντι 33% που είναι ο εθνικός μέσος όρος. Τα κονδύλια που το υπουργείο σχεδιάζει για πιθανά μελλοντικά του προγράμματα μπορεί να τα εξασφαλίσει από την επικείμενη επιχειρησιακή αναθεώρηση ολόκληρου του ΕΣΠΑ που έχει προγραμματιστεί για τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 5.Σε κάθε περίπτωση, τόσο το Υπουργείο Εργασίας όσο και η ΚΕΔΕ οφείλουν στις επικείμενες διαβουλεύσεις τους να εξασφαλίσουν - εξοικονομήσουν από κοινού τους επιπρόσθετους πόρους και να βρουν την βέλτιστη λύση, ώστε να εξυπηρετηθούν όσο το δυνατόν περισσότερες μητέρες και παιδάκια.

    6.Είναι αυτονόητο ότι στην καινούργια σύζευξη της ΕΕΤΑΑ, και τα επιπρόσθετα κονδύλια οφείλουν να κατανεμηθούν με βάση τα μόρια των μητέρων πανελλαδικά, χωρίς πάλι αυθαίρετες και ύποπτες ποσοστώσεις υπέρ συγκεκριμένων περιφερειών και δήμων. Σε διαφορετική περίπτωση διακυβεύεται η ίδια η διαφάνεια και η αξιοπιστία του προγράμματος.


    Χωρίς την συγκεκριμένη κοινοτική στήριξη είναι αμφίβολο εάν θα μπορέσουν να λειτουργήσουν οι βρεφονηπιακοί σταθμοί, δημιουργώντας ένα τεράστιο κοινωνικό πρόβλημα. Είμαστε εργαζόμενες μητέρες που αυτή τη στιγμή οδηγούμαστε στην ανεργία γιατί δεν είμαστε σε θέση να καλύψουμε τα τροφεία των παιδικών σταθμών. Είμαστε μητέρες μονογονεϊκων οικογενειών που οδηγούμαστε σε ένα άνευ προηγούμενο αδιέξοδο. Είμαστε μητέρες πολύτεκνες και άνεργες καταδικασμένες να μη μπορούμε να πάμε τα παιδιά μας παιδικό σταθμό ώστε να αναζητήσουμε μια θέση εργασίας για να ζήσουμε την οικογένεια μας, Είμαστε γονείς σε απόγνωση γιατί δύο εβδομάδες πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς δε ξέρουμε τι να κάνουμε με τα παιδιά μας και την δουλειά μας. Είμαστε γονείς απογοητευμένοι και αγανακτισμένοι που για άλλη μια φορά νιώθουμε ότι αδικούμαστε και εμπαιζόμαστε από το κράτος και τους διάφορους φορείς του. Μας οδηγείτε σε μια άνευ προηγουμένου κοινωνική κρίση και απαιτούμε μια άμεση και ξεκάθαρη απάντηση για την συνολική επίλυση του προβλήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή