Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

Δήλωση ΛΑΖΑΡΟΥ ΚΥΡΙΖΟΓΛΟΥ

"Προσωπικά ήμουν και εξακολουθώ να είμαι υπέρ της ενότητας στην πράξη και όχι στα λόγια. Άλλωστε το απέδειξα το 2014 όταν απέσυρα την υποψηφιότητα μου για την προεδρία της ΚΕΔΕ και στήριξα ανοιχτά, δημόσια και στην πράξη τον Γιώργο Πατούλη χάριν της ενότητας. Είμαι πέντε τετραετίες δήμαρχος με τεράστια συσσωρευμένη εμπειρία και πρόεδρος της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας, της μεγαλύτερης μετά την Αττική. Ο συνάδελφος Δημήτρης Παπαστεργίου, είναι νέος δήμαρχος με μόλις δεύτερη θητεία. Χάριν της ενότητας, λοιπόν, ας κάνει κι αυτός ότι έκανα κι εγώ το 2014. Τη θέση μου αυτή την έχω διατυπώσει και στις μεταξύ μας συζητήσεις και στα αρμόδια όργανα της ΝΔ." 
Λαζαρος Κυρίζογλου 


δημαρχος Αμπελοκηπων Μενεμενης 
προεδρος ΠΕΔ ΚΜ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου