Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Ορισμός Αντιδημάρχων του Δήμου




Α. Ορίζουμε Αντιδημάρχους, για το χρονικό διάστημα από 01-01-2013 μέχρι και 

31.08.2014, τους Δημοτικούς Συμβούλους του επιτυχόντος συνδυασμού «ΔΗΜΟΤΙΚΗ 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ»: 

1. Αποστολίδου Μαρία 

2. Ιωαννίδη Εμμανουήλ 

3. Ναλπαντίδου Αφροδίτη 

4. Πουρσανίδη Τριαντάφυλλο 

5. Κουσενίδη Αλέξανδρο 

6. Κουσίδη Γεώργιο 


Β. Μεταβιβάζουμε στους ανωτέρω οριζόμενους Αντιδημάρχους τις παρακάτω 

αρμοδιότητες : 

Αποστολίδου Μαρία, αρμοδιότητες για θέματα του γραφείου Πολιτισμού της 

διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας - Παιδείας - Αθλητισμού - Πολιτισμού. 

Ιωαννίδης Εμμανουήλ, αρμοδιότητες για θέματα του τμήματος Δημοτικής κατάστασης 

- Ληξιαρχείου & Αλλοδαπών της διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και για θέματα 

κοινωνικής δικτύωσης του γραφείου Επικοινωνίας & δημοσίων σχέσεων. 

Ναλπαντίδου Αφροδίτη, αρμοδιότητες για θέματα του γραφείου Παιδείας της

διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας - Παιδείας - Αθλητισμού - Πολιτισμού. 

Πουρσανίδης Τριαντάφυλλος, αρμοδιότητες για θέματα του γραφείου Αθλητισμού &

Νέας Γενιάς της διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας - Παιδείας - Αθλητισμού - 

Πολιτισμού. 

Κουσενίδης Αλέξανδρος, αρμοδιότητες για θέματα του αυτοτελούς τμήματος 

Ανάπτυξης - Προγραμματισμού - Οργάνωσης & Πληροφορικής και των τμημάτων : α) 

Πολεοδομίας, β) Μελετών κατασκευών & Πολεοδομικών εφαρμογών και γ) 

Συντηρήσεων έργων & Αποθήκης υλικών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών - 

Πολεοδομίας - Καθαριότητας & Περιβάλλοντος 

Κουσίδης Γεώργιος, αρμοδιότητες για θέματα των τμημάτων : α) Διαχείρισης - Κίνησης 

- Συντήρησης οχημάτων & μηχανημάτων, β) Καθαριότητας & Περιβάλλοντος και γ) 

Πρασίνου της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών - Πολεοδομίας - Καθαριότητας & 

Περιβάλλοντος. 

Γ. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι θα έχουν την αρμοδιότητα της υπογραφής του συνόλου 

των αποφάσεων Δημάρχου, των Διοικητικών Πράξεων και των εγγράφων, αδειών, 

βεβαιώσεων κ.λπ., που εκδίδονται στα πλαίσια λειτουργίας των υπηρεσιών των 

οποίων έχουν την αρμοδιότητα επίβλεψης, κατεύθυνσης και ελέγχου. 

Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι θα συνυπογράφουν (με τον αρμόδιο προϊστάμενο) όλα τα 

χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από 

την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου και θα υπογράφουν τις συμβάσεις που συνάπτει ο 

Δήμος μας, καθώς και όλες τις αποφάσεις που αφορούν αναθέσεις προμηθειών, 

εργασιών κ.λ.π. βάσει του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. του Π.Δ. 28/80 κ.λ.π. 

Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι θα επιβλέπουν, θα κατευθύνουν και θα ελέγχουν, σε 

συνεργασία με το Γενικό Γραμματέα του Δήμου, τις υπηρεσίες με το αντίστοιχο 

προσωπικό, στα θέματα αρμοδιότητας του καθενός και θα μελετούν και θα 

ΑΔΑ: ΒΕΦ3ΩΨΕ-0ΜΑ3

εισηγούνται προτάσεις για την αρτιότερη και αποτελεσματικότερη οργάνωση και 

λειτουργία τους. 

Θα αντιπροσωπεύουν και θα αναπληρώνουν το Δήμαρχο σε κάθε περίπτωση, που 

θα τους ανατίθεται, όταν αυτός βρίσκεται εκτός έδρας ή κωλύεται. 

Οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Αποστολίδου Μαρία, Ιωαννίδης Εμμανουήλ, Ναλπαντίδου 

Αφροδίτη, Πουρσανίδης Τριαντάφυλλος και Κουσίδης Γεώργιος θα έχουν την 

αρμοδιότητα τέλεσης πολιτικών γάμων. 

Δ. Εξουσιοδοτούμε τους ανωτέρω οριζόμενους Αντιδημάρχους για : 

1. Την παραλαβή με απόδειξη κάθε είδους εγγράφων, ως και κάθε άλλου εγγράφου 

που αφορά το Δήμο. 

2. Την υπογραφή πιστοποιητικών, βεβαιώσεων και αδειών, γενικά, όλων των 

υπηρεσιών του Δήμου μας, για την εξυπηρέτηση των πολιτών. 

3. Την υπογραφή εγγράφων προς όλες τις υπηρεσίες και οργανισμούς, καθώς και 

διάφορες ανακοινώσεις του Δήμου προς τους κατοίκους και λοιπούς. 

4. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής γενικά και την επικύρωση 

φωτοαντιγράφων διαφόρων εγγράφων, που υπάρχουν στο αρχείο του Δήμου μας ή 

προσκομίζονται από τους πολίτες για το σκοπό αυτό. 

7. Την υπογραφή αποσπασμάτων από τα πρακτικά των συνεδριάσεων (αποφάσεις) 

του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής 

Ποιότητας Ζωής. 

8. Την υπογραφή των αποφάσεων Δημάρχου, που αφορούν μισθολογικές και 

υπηρεσιακές μεταβολές του προσωπικού του Δήμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου