Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Η Πόλις ( ακροβατώντας σ' ένα στίχο του Καβάφη)




μια ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ του Θεόδωρου Πετρόπουλου!!!

Απολαύστε αυτό το μοναδικό κομμάτι και κοινοποιήστε το ελεύθερα!


Η Πόλις


(ακροβατώντας σ´ ένα στίχο του Καβάφη)


Τι κάνω εγώ στην άδεια πόλη

με το φεγγάρι το θλιμμένο

Μα που χαθήκανε πια όλοι;

Ποιος είμαι εγώ;Τι περιμένω;


Στερεύει η θάλασσα εντός μου

Κι είν´το τσιγάρο μου σβησμένο

σ´αυτήν την ερημιά του κόσμου

ποιαν αγκαλιά τάχα προσμένω;


Θάλασσα πόλη πικροθάλασσα

να σε μιλώ ,να ταξιδεύω.

Ερείπια μιας ζωής που χάλασα,

να τα ξορκίζω,να χορεύω.


Μακριά ν´ακούγεται τ´αηδόνι

γλυκό κελάηδημα ,θλιμμένο

κι εγώ να ρίχνω αγκυροβόλι

Όπου έχει φως -μην πάει χαμένο.


Να ´ναι το λιμάνι φωτισμένο

τ´αστέρια πλήκτρα από πιάνο

Κι από καθρέπτη ραγισμένο

στην πόλη αυτή πάντα να φτάνω


Πού νά βρω μια τέτοια πόλη

μ´ένα φεγγάρι μεθυσμένο.

Να πάω να ρίξω αγκυροβόλι-

μια κώχη φως

μην πάει χαμένο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου