Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Παραιτήθηκε ο αντιδήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης, Γ. Καζαντζίδης- Αυτοί είναι οι νέοι αντιδήμαρχοι


Δεκτή έγινε η παραίτηση του αντιδημάρχου Αμπελοκήπων- Μενεμένης, Γεώργιου Καζαντζίδη από τον δήμαρχο της περιοχής, Λάζαρο Κυρίζογλου. Διαβάστε την απόφαση και ποιοι θα είναι οι νέοι αντιδήμαρχοι.

"Α. Αποδεχόµαστε την παραίτηση του κ. Καζαντζίδη Γεώργιου από τη θέση του
Αντιδηµάρχου Αµπελοκήπων - Μενεµένης. 2
Β. Ορίζουµε Αντιδηµάρχους, για το χρονικό διάστηµα από 15-10-2013 µέχρι
και 31.08.2014, τους ∆ηµοτικούς Συµβούλους του επιτυχόντος συνδυασµού

«∆ΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ» :

1. Ιωαννίδη Εµµανουήλ
2. Ναλπαντίδου Αφροδίτη
3. Παναγιωτίδη Γαβριήλ
4. Πουρσανίδη Τριαντάφυλλο 
5. Κουσενίδη Αλέξανδρο
6. Κουσίδη Γεώργιο

Γ. Μεταβιβάζουµε στους ανωτέρω οριζόµενους Αντιδηµάρχους τις παρακάτω
αρµοδιότητες :

Ιωαννίδης Εµµανουήλ, αρµοδιότητες για θέµατα των ∆ιευθύνσεων
Οικονοµικών και ∆ιοικητικών Υπηρεσιών, και για θέµατα κοινωνικής δικτύωσης
του γραφείου Επικοινωνίας & ∆ηµοσίων Σχέσεων.

Ναλπαντίδου Αφροδίτη, αρµοδιότητες για θέµατα του γραφείου Παιδείας της
διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας - Παιδείας - Αθλητισµού - Πολιτισµού.
Παναγιωτίδης Γαβριήλ, αρµοδιότητες των γραφείων: (α) Άσκησης Κοινωνικής
Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας Φύλων και (β) Εφαρµογής Προγραµµάτων
Κοινωνικής Προστασίας της ∆ιεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας – Παιδείας –
Αθλητισµού – Πολιτισµού

Πουρσανίδης Τριαντάφυλλος, αρµοδιότητες για θέµατα του γραφείου
Αθλητισµού & Νέας Γενιάς της διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας - Παιδείας -
Αθλητισµού - Πολιτισµού.
Κουσενίδης Αλέξανδρος, αρµοδιότητες για θέµατα του αυτοτελούς τµήµατος
Ανάπτυξης - Προγραµµατισµού - Οργάνωσης & Πληροφορικής και των τµηµάτων
: α) Πολεοδοµίας, β) Μελετών κατασκευών & Πολεοδοµικών εφαρµογών και γ)
Συντηρήσεων έργων & Αποθήκης υλικών της ∆ιεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών -
Πολεοδοµίας - Καθαριότητας & Περιβάλλοντος
Κουσίδης Γεώργιος, αρµοδιότητες για θέµατα των τµηµάτων : α) ∆ιαχείρισης -
Κίνησης - Συντήρησης οχηµάτων & µηχανηµάτων, β) Καθαριότητας &
Περιβάλλοντος και γ) Πρασίνου της ∆ιεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών -
Πολεοδοµίας - Καθαριότητας & Περιβάλλοντος. 3
∆. Οι ανωτέρω Αντιδήµαρχοι θα έχουν την αρµοδιότητα της υπογραφής του
συνόλου των αποφάσεων ∆ηµάρχου, των ∆ιοικητικών Πράξεων και των
εγγράφων, αδειών, βεβαιώσεων κ.λπ., που εκδίδονται στα πλαίσια
λειτουργίας των υπηρεσιών των οποίων έχουν την αρµοδιότητα
επίβλεψης, κατεύθυνσης και ελέγχου.
Οι ανωτέρω Αντιδήµαρχοι θα συνυπογράφουν (µε τον αρµόδιο
προϊστάµενο) όλα τα χρηµατικά εντάλµατα πληρωµής των δαπανών, οι
οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρµόδια υπηρεσία του ∆ήµου και θα
υπογράφουν τις συµβάσεις που συνάπτει ο ∆ήµος µας, καθώς και όλες τις
αποφάσεις που αφορούν αναθέσεις προµηθειών, εργασιών κ.λ.π. βάσει
του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. του Π.∆. 28/80 κ.λ.π.

Οι ανωτέρω Αντιδήµαρχοι θα επιβλέπουν, θα κατευθύνουν και θα
ελέγχουν, σε συνεργασία µε το Γενικό Γραµµατέα του ∆ήµου, τις υπηρεσίες
µε το αντίστοιχο προσωπικό, στα θέµατα αρµοδιότητας του καθενός και θα
µελετούν και θα εισηγούνται προτάσεις για την αρτιότερη και
αποτελεσµατικότερη οργάνωση και λειτουργία τους.
Θα αντιπροσωπεύουν και θα αναπληρώνουν το ∆ήµαρχο σε κάθε
περίπτωση, που θα τους ανατίθεται, όταν αυτός βρίσκεται εκτός έδρας ή
κωλύεται.
Οι Αντιδήµαρχοι κ.κ. Ιωαννίδης Εµµανουήλ, Παναγιωτίδης Γαβριήλ,
Ναλπαντίδου Αφροδίτη, Πουρσανίδης Τριαντάφυλλος και Κουσίδης
Γεώργιος θα έχουν την αρµοδιότητα τέλεσης πολιτικών γάµων.
Ε. Εξουσιοδοτούµε τους ανωτέρω οριζόµενους Αντιδηµάρχους για :
1. Την παραλαβή µε απόδειξη κάθε είδους εγγράφων, ως και κάθε άλλου
εγγράφου που αφορά το ∆ήµο.
2. Την υπογραφή πιστοποιητικών, βεβαιώσεων και αδειών, γενικά, όλων των
υπηρεσιών του ∆ήµου µας, για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
3. Την υπογραφή εγγράφων προς όλες τις υπηρεσίες και οργανισµούς, καθώς
και διάφορες ανακοινώσεις του ∆ήµου προς τους κατοίκους και λοιπούς.
4. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής γενικά και την επικύρωση
φωτοαντιγράφων διαφόρων εγγράφων, που υπάρχουν στο αρχείο του ∆ήµου
µας ή προσκοµίζονται από τους πολίτες για το σκοπό αυτό.
5. Την υπογραφή αποσπασµάτων από τα πρακτικά των συνεδριάσεων
(αποφάσεις) του ∆ηµοτικού Συµβουλίου, της Οικονοµικής Επιτροπής και της
Επιτροπής Ποιότητας Ζωής

ΣΤ.Ο ∆ήµαρχος θα επικουρείται στην άσκηση των µη µεταβιβαζόµενων µε την
παρούσα απόφαση αρµοδιοτήτων, από τους κάτωθι εντεταλµένους
∆ηµοτικούς Συµβούλους, στα εξής θέµατα:
1. Βαλάνο Νικόλαο, σε θέµατα του γραφείου Προστασίας & προαγωγής της
δηµόσιας υγείας, του δηµοτικού πολυϊατρείου και γενικά σε θέµατα υγείας.
2. Αποστολίδου Μαρία, σε θέµατα του γραφείου Πολιτισµού της ∆ιεύθυνσης
Κοινωνικής Προστασίας - Παιδείας - Αθλητισµού - Πολιτισµού.
3. Καραλιόπουλο Σωτήριο, σε θέµατα της ∆ιεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών.
4. Μεζίκη Βασίλειο, σε θέµατα α) του Ιδιαίτερου γραφείου ∆ηµάρχου, β) του
αυτοτελούς γραφείου ∆ιαφάνειας και γ) του γραφείου Επικοινωνίας &
∆ηµοσίων Σχέσεων.
Οι ανωτέρω ∆ηµοτικοί Σύµβουλοι εξουσιοδοτούνται να υπογράφουν τα
έγγραφα, βεβαιώσεις, άδειες, πιστοποιητικά κ.λ.π. που εκδίδουν οι
αντίστοιχες υπηρεσίες, που επιλαµβάνονται των συγκεκριµένων
θεµάτων.
Ζ. Οι παρακάτω ορίζονται εντεταλµένοι ∆ηµοτικοί Σύµβουλοι, στα εξής θέµατα :
1. Γρούγιος Ηλίας σε θέµατα Παιδείας.
2. Σουσλόγλου Νικόλαος σε θέµατα ανθρώπινου δυναµικού.
3. Μπουντούρη Παρασκευή σε θέµατα των Α.Μ.Ε.Α.
4. Αβραµίδης Κυριάκος και Καρράς Ευστράτιος, σε θέµατα Κοινωνικής
Πολιτικής, σχετικά µε τα Κ.Α.Π.Η.
5. Αρµπατζάνη - Τσοµπάνογλου Μαρία, σε θέµατα Πολιτισµού
6. Σιώπης Κωνσταντίνος, σε θέµατα καθαριότητας
7. Πατσιάς Γεώργιος, σε θέµατα της Κοινωφελούς ∆ηµοτικής Επιχείρησης
Πολιτιστικής και Κοινωνικής Ανάπτυξης Αµπελοκήπων - Μενεµένης.

Η. Εξουσιοδοτούµε τους δηµοτικούς συµβούλους : Αβραµίδη Κυριάκο,
Αποστολίδου Μαρία, Αρµπατζάνη-Τσοµπάνογλου Μαρία, Βαλάνο Νικόλαο,
Γρούγιο Ηλία, Καζαντζίδη Γεώργιο, Καραλιόπουλο Σωτήριο, Καρρά
Ευστράτιο, Μεζίκη Βασίλειο, Μπουντούρη Παρασκευή, Σιώπη Κωνσταντίνο
και Σουσλόγλου Νικόλαο να υπογράφουν τα παρακάτω έγγραφα :
1. Πιστοποιητικά για την εγγραφή στα ∆ηµοτολόγια (γέννησης, οικογενειακής
κατάστασης κλπ), στα µητρώα αρρένων, πλησιέστερων συγγενών κ.λ.π. που
εκδίδονται µε βάση έγγραφα στοιχεία, που υπάρχουν στα αρχεία του ∆ήµου
µας. 5
2. Βεβαιώσεις κατοικίας και περί οφειλής ή όχι του τέλους ακίνητης περιουσίας,
άδειες ίδρυσης και λειτουργίας καταστηµάτων υγειονοµικού ενδιαφέροντος,
άδειες χρήσης κοινοχρήστων χώρων, άδειες λειτουργίας µουσικών οργάνων,
άδειες ψυχαγωγικών και τεχνικών παιγνίων - διαφηµίσεων κλπ.
3. Τα αποδεικτικά παραλαβής εγγράφων, που αποστέλλονται στο ∆ήµο µας.
4. ∆ιαβιβαστικά έγγραφα προς άλλες υπηρεσίες και οργανισµούς, για θέµατα
ενηµέρωσης, διευκρινίσεων και αποστολής στοιχείων, καθώς και προς τους
πολίτες.
5. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση
φωτοαντιγράφων από διάφορα έγγραφα, που είτε υπάρχουν στο αρχείο του
∆ήµου µας είτε προσκοµίζονται από τους πολίτες, για το σκοπό αυτό."



Seleo.gr News

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου