Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, ενδιαφέρον ή κατάντια?


Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, ενδιαφέρον ή κατάντια?


Το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο για πολλούς, όπως και για μένα, είναι μια λατρεία και μια χαρά που σου προσφέρει λόγω της ανεμελιάς του, της απομόνωσής του από οτιδήποτε θεματικά κατοχυρωμένο στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο όπου κατοικούν η ανομία και η παράγκα αλλά και ένας τρόπος για όλους τους λάτρεις του ποδοσφαίρου με την θέλησή τους να εισέρχονται σε μία ερασιτεχνική ομάδα και να κάνουν το χόμπι τους σε μια πιο σταθερή και επαναλαμβανόμενη βάση. 

Όμως τα προβλήματα είναι άπειρα, άνθρωποι δεν υπάρχουν να βελτιώσουν την κατάσταση πάνω στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, δίχως ιδέες, θέληση και μεράκι. Έτσι λοιπόν, αποφάσισα και εγώ με την σειρά μου, να γράφω πάνω στα προβλήματα του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου με άμεσες προτάσεις-λύσεις που θα μπορούσαν οι αρμόδιοι στην ΕΠΣΜ να σκεφτούν και να βοηθηθούν.

Δεν είμαι ειδικός, ούτε θέλω να περνιέμαι για ειδικός. Η ουσία των άρθρων είναι να εκφράσω με την σειρά μου μεγάλη ‘’γκάμα’’ προβλημάτων που συναντούν οι άνθρωποι πάνω στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο με στόχο την λύση της. 

Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε πως χωρίς την βοήθειά σας, η δουλειά αυτή δε θα μπορεί να συντηρείται. Η γνώμη σας και ο λόγος σας είναι πάρα πολύ σημαντικός. Χρειάζεται η συμμετοχή σας στα άρθρα αυτά. ‘’Το πώς θα γίνεται αυτό’’ είναι το μόνο εύκολο, αφού θα μπορείτε μέσω μιας ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e-mail) να γράφεται τα προβλήματα που βρίσκεται εσείς και που πιστεύεται πως πρέπει να συζητηθούν και να λυθούν.
       
Όσο για μένα, ονομάζομαι Νικόλαος Ματθαιόπουλος, γεννημένος το 1996,κάτοικος Τούμπας. Η τρέλα μου για το ποδόσφαιρο είναι απερίγραπτη και θα φανεί σε πολλά κείμενα και γι αυτό σας ζητάω από τώρα να με συγχωρέσετε για οποιαδήποτε ακραία μεταφορά συναισθημάτων. Είμαι αρκετά αυθόρμητος στον λόγο μου. Γενικότερα, είμαι νέος δημοσιογράφος, και ανήκω στο έμψυχο δυναμικό της εκπομπής Πάμε Μπάλα στην ‘’Εγνατία Τηλεόραση’’. 

Νικόλαος Ματθαιόπουλος
Facebook : Nikos Mattheopoulos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου