Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Μιλτος Τασουλης ΕΥΑΘ ΠΑΓΙΩΝ

Μετά την αποδοχή της πρότασης που μου έγινε να υπηρετήσω, από την θέση του Προέδρου της ΕΥΑΘ ΠΑΓΙΩΝ, την κοινωφελή, αναπτυξιακή και επενδυτική πορεία της, υπέβαλα την παραίτηση μου από την θέση του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου.

Θέλω λοιπόν να εκφράσω ,ένα μεγάλο ευχαριστώ, προς τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου και όλους τους υπαλλήλους του Δήμου, που με εξαίρεση κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις, συνεργάστηκαν μαζί μου, για την καλύτερη συνεισφορά μου στην εύρυθμη λειτουργία των δομών του Δήμου. 

Βέβαια, θέλω να ευχαριστήσω, δημόσια για άλλη μια φορά, τον Δήμαρχο Στάθη Λαφαζανίδη, για την δυνατότητα που μου έδωσε να υπηρετήσω για ακόμη μια φορά την Τοπική Αυτοδιοίκηση , που με την εμπειρία, την υπομονετικότητα και την συνεργασία του, όπως και με όλα τα μέλη της Διοίκησης, πετύχαμε με υπευθυνότητα την ομαλή μετάβαση στον νέο Καλλικρατικό Δήμο, ξεπερνώντας τις αδυναμίες του ίδιου του Νόμου που ακόμη και σήμερα με την προχειρότητα που σχεδιάστηκε χρήζει ερμηνευτικών εγκυκλίων και τροποποιήσεων

Με την ελπίδα λοιπόν ότι η προσφορά μου ,όλο αυτό το διάστημα πρόσθεσε ένα μικρό λιθαράκι στην προσφορά του Δημοτικού Οργανισμού και των Υπηρεσιών του, προς τους πολίτες του Δήμου μας και την πόλη του Κορδελιού – Ευόσμου και με την πεποίθηση ότι από τον νέο μου ρόλο που αναλαμβάνω στη Δημόσια Διοίκηση του τόπου, αλλά και κάθε δυνατότητα που μου δίνετε θα συνδράμω στο έργο της Διοίκησης και του Δημοτικού Συμβούλιου , εύχομαι καλή δύναμη στην προσπάθεια τους, με την πεποίθηση ότι το μέλλον θα μας δώσει την ευκαιρία για νέες μορφές συνεργασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου