Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Το "οδοιπορικό" ενός υποψηφίου.


Το να είσαι υποψήφιος και να διεκδικείς την ψήφο των πολιτών με τις σημερινές συνθήκες που επικρατούν στην κοινωνία πιστέψτε με δεν είναι και το πιο εύκολο πράμα.

Πλέον ο πολίτης έχοντας την εμπειρία είναι επιφυλακτικός και πολύ προσεκτικός στις επιλογές του. Αυτό είναι το συμπέρασμα που βγάζω εγώ από την μέχρι τώρα προεκλογική μου <<εκστρατεία>>. Νομίζω ότι οι δύσκολες συνθήκες που βιώνει τον έχουν κάνει να αξιολογεί και να φιλτράρει τους πάντες πριν πάρει την τελική του απόφαση. Τα κριτήρια της επιλογής για το ποιόν θα ψηφίσει πιστεύω ότι έχουν αλλάξει και η εκτίμηση μου είναι ότι οι επόμενες εκλογές θα αναδείξουν ανθρώπους έντιμους, ικανούς που έχουν όρεξη και μεράκι να δουλέψουν για τον τόπο τους και να παραδώσουν έναν τόπο πιο <<υγιή>> στα παιδιά τους. 
Προσωπικά όλο αυτό το οδοιπορικό στο οποίο συναντώ καθημερινά ανθρώπους όλων των κοινωνικών τάξεων και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με κεντρίζει ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρων για να μάθω περισσότερα πράγματα για τον τόπο μου. Είναι μια φάση της ζωής μου που πραγματικά παρά τις δυσκολίες μου δίνεται η δυνατότητα να γνωρίσω μικρά προβλήματα καθημερινότητας που θα μπορούσαν αν δεν υπήρχαν ,να κάνουν τον πολίτη χαρούμενο και σίγουρα πιο αισιόδοξο. Το να ακούς τα παράπονα, την κριτική, τις προτάσεις έχει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρων. Σε καθημερινή βάση και στις διάφορες συζητήσεις μου τίθεται συχνά-πυκνά από φίλους και γνωστούς το ερώτημα <<για ποιόν λόγο μπλέκεις με τέτοια πράγματα;>> . Ε, λοιπόν ο λόγοι είναι πολλοί και σίγουρα δεν μπορούν να καταγραφούν σε μια αράδα λέξεων!!! Θέλω όμως και εγώ να να βάλω ένα <<λιθαράκι>> στην καλυτέρευση της ποιότητας της ζωής των συμπολιτών μου!!! Θέλω να ενώσω την δύναμη μαζί με άλλους για να αλλάξουμε πράγματα και καταστάσεις!!! Θέλω να βοηθήσω να εξαφανιστούν νοοτροπίες του παρελθόντος που εξαφάνισαν το χαμόγελο από τα χείλη συμπολιτών μου!!! Θέλω να συμμετέχω σε μια διαδικασία όπου θα είναι στο προσκήνιο οι άξιοι και όχι οι εκλεκτοί του <<συστήματος>>, να μην προωθούνται τα <<παιδιά του σωλήνα>> αλλά τα παιδιά που αφουγκράζονται την κοινωνία και τα προβλήματα της. Τα χιλιόμετρα που διανύω καθημερινά όπως και άλλοι συνυποψήφιοι είναι πολλά και η όλη διαδικασία κουραστική…. όμως πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο κανείς να επιλέξει να ασχοληθεί με τα κοινά αρκεί να το κάνει με μεράκι και με γνώμονα πάντα το συμφέρων των πολιτών. Νομίζω ότι επέλεξα συνειδητά και γνωρίζοντας τις δυσκολίες να <<αλωνίσω>> την περιοχή των ορίων του δήμου Λαγκαδά και κάνοντας το βραδινό << ταμείο>> νιώθω ικανοποίηση μόνο και μόνο γιατί γνωρίζω καλύτερα τον τόπο μου και τους ανθρώπους της. Είμαι βέβαιος ότι αξίζει να κάνει κανείς αυτό το οδοιπορικό!!! Τουλάχιστον εγώ απολαμβάνω αυτό το <<ταξίδι>>….
Στάθης Γεωργιάδης

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Λαγκαδά με τον Γιάννη Καραγιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου