Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Ο ΚΑΓΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑΝΝΗ!



ΚΑΓΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Γεννήθηκα στο Μελισσοχώρι Θεσσαλονίκης τον Οκτώβριο του 1983. Είμαι γιός του Χρήστου και της Αναστασίας Καγιά του γένους Μίγγου. Ολοκλήρωσα τις μαθητικές μου σπουδές στο Ενιαίο Λύκειο Δρυμού. Σπούδασα Λογιστική στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στο Brunel University of London από όπου έλαβα τον τίτλο του master στα λογιστικά και χρηματοοικονομικά. Συνέχισα την επιστημονική μου κατάρτιση στον τομέα της εμπορίας και διαφήμισης. Δραστηριοποιήθηκα στο φοιτητικό κίνημα από διάφορες θέσεις και ήμουν πρόεδρος του Συλλόγου σπουδαστών της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας. Είμαι μέλος του Συλλόγου Σαρακατσαναίων Επαρχίας Λαγκαδά «ΤΑ ΣΤΑΥΡΑΔΕΡΦΙΑ». 

Το 2010 εκλέχθηκα περιφερειακός σύμβουλος με 10641 ψήφους. Διετέλεσα από το 2010-2013 πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Β' Θεσαλονίκης. Υπηρέτησα τη θητεία μου στο Στρατό Ξηράς. Είμαι μέλος του Δ.Σ του ΟΑΣΘ. Είμαι εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος σε θέματα κτηνιατρικής και αλιείας. Δίδαξα λογιστική στα ΙΕΚ Λαγκαδά και Θέρμης. Σήμερα εργάζομαι στην οικογενειακή μας επιχείρηση στον τομέα των τροφίμων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου