ΕΙΚΟΝΕΣ ΟΠΩΣ Η ΔΙΠΛΑΝΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΥΣ-ΜΕΝΕΜΕΝΗ !
ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ .
ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΟΥΝ (ΑΝ ΕΡΘΟΥΝ) ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΩΡΑ ΙΣΑΡΙΘΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ!!!
ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ .
ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΟΥΝ (ΑΝ ΕΡΘΟΥΝ) ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΩΡΑ ΙΣΑΡΙΘΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ!!!
Η Διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης πρέπει να αντιληφθεί τη σημασία της ισόρροπης ανάπτυξης και διαχείρησης του υλίκου της, ώστε να είναι δίκαιη και πιο αποδοτική. Τα σύγχρονα λεωφορεία δηαδή, λεωφορεί με καταλυτικούς κινητήρες τελευταίας γενιάς, με φιμέ τζάμια και δυνατό κλιματισμό ανήκουν σε όλους τους Θεσσαλονικείς, είτε αυτοί κατοικούν ανατολικά είτε κατοικούν δυτικά.
Για παράδειγμα κυκλοφορούν 10 νέα λεωφορεία μόνο σε γραμμές ανατολικής Θεσσαλονίκης. Δεν είναι δίκαιο και σωστό απέναντι στο επιβατικό κοινό της δυτικής θεσσαλονίκης να υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός. Πρέπει να έρθουν και μερικά λεωφορεία στις δυτικές γραμμές και αν όχι 5-5 τουλάχιστον 6-4, άλλωστε το ίδιο εισητήριο πληρώνουν όλοι οι επιβάτες!
It would make good sense to invest in the new vehicles. Not only for the emission side of things but also the economic side, with the new spec engines giving a better fuel return the saving in fuel alone will more than cover the cost of the vehicles in a short time, as well as cheaper running costs and more passenger revenue it all points in one direction..profit, and god only knows the city needs something to kick start the revival. Good luck.
ΑπάντησηΔιαγραφή