Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Ελληνίδα καθαρίστρια κέρδισε 50.000.000$ στο Λόττο



Η Σοφία Ριζαβά στα 63 της είδε την τύχη να της χαμογελά μετά από 44 χρόνια στον Καναδά. Τι θα κάνει τα κέρδη

Μία ημέρα πριν συμπληρώσει 44 χρόνια στην νέα της πατρίδα, την περασμένη Παρασκευή, η Σοφία Ριζαβά έβλεπε στην τηλεόραση έναν έναν τους αριθμούς που είχε επιλέξει στο δελτίο του Λόττο να εμφανίζονται στην οθόνη της τηλεόρασης της.
Η 63χρονη γιαγιά από το North York παρέλαβε χθες την γιγαντιαία επιταγή των 50 εκατ. δολαρίων Καναδά (33,5 εκατ. Ευρώ) και μίλησε με τους δημοσιογράφους.

Όπως ανέφερε η πρώην καθαρίστρια σε νοσοκομεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα χρήματα της για να βοηθήσει ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη.

“Είμαι πολύ καλά εκεί που μένω. Μου αρέσει το σπίτι μου, μου αρέσει το αυτοκίνητο μου. Δεν νομίζω ότι θα αλλάξω κάτι στην ζωή μου γιατί είμαι ευτυχισμένη” ανέφερε. “Ελπίζω να έχω υγεία τόσο εγώ όσο και η οικογένεια μου, και αυτή θα είναι η καλύτερη χρονιά της ζωής μου” ανέφερε η μητέρα δύο κορών και δύο εγγονιών.

Έχοντας παντρευτεί πριν από 49 χρόνια στην Ελλάδα ο σύζυγος της ανέφερε ότι “ η χρυσή επέτειος ξεκινάει από τώρα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου