Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Επιστολή Ζαγοράκη...

Αγαπητή Φίλη, Αγαπητέ Φίλε,

Η συμμετοχή μου στην Εθνική Ελλάδος υπήρξε ένα κομβικής σημασίας γεγονός στη ζωή μου. Τότε συνειδητοποίησα το πόσο σημαντικό είναι να ενώνονται οι πολίτες αυτής της χώρας για έναν κοινό στόχο, για ένα κοινό όραμα. Όταν απουσιάζει ο κοινός στόχος, απουσιάζει και η κοινή προσπάθεια.

Αυτός είναι ο λόγος που αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά και να είμαι υποψήφιος Ευρωβουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία. Γιατί πίστευα και πιστεύω ότι η πολιτική πρέπει να είναι αυτή που θέτει το πλαίσιο και φτιάχνει το σωστό περιβάλλον για να μην πηγαίνουν χαμένες οι προσπάθειες των λαών. Αυτό που θέλω είναι να βοηθήσω κι εγώ με τον τρόπο μου στην προσπάθεια που γίνεται να ενωθούν ξανά οι Έλληνες. Να προχωρήσουν και πάλι σταθερά μπροστά.


Ως Έλληνες πονέσαμε πολύ όλα αυτά τα χρόνια. Τώρα ήρθε η κρίσιμη ώρα να τα αφήσουμε όλα αυτά πίσω μας, να συνεχίσουμε από εδώ που φτάσαμε με μεγάλο κόπο και προσπάθεια. Γιατί οι νίκες και οι επιτυχίες – και το γνωρίζω πολύ καλά αυτό – μόνο με κόπο και προσπάθεια κατακτώνται. Σήμερα, από αυτές τις εκλογές κρίνεται αν θα τιμήσουμε τις θυσίες που κάναμε ως λαός, ως ομάδα, για να βγούμε από τη δεινή κατάσταση στην οποία είχαμε βρεθεί.

Αυτός είναι ένας αγώνας που εμείς οι Έλληνες δεν πρέπει να χάσουμε.

Ζητώ έναν από τους τέσσερεις σταυρούς προτίμησης, για να δώσω τη δική μου μάχη σε αυτόν τον αγώνα. 

Με εκτίμηση,
Θοδωρής Ζαγοράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου