Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Γεωργιάδης: Να γιατί θέλω να είμαι παρών



<<Πιστεύω ότι η επικείμενες δημοτικές εκλογές θα είναι σημαντικές για το μέλλον του τόπου μας και δεν θα μπορούσα σε αυτήν την προσπάθεια να μείνω αδρανής, αδιάφορος ,σιωπηλός και αμέτοχος . Σε μια περίοδο που η κοινωνία μας βρίσκεται αντιμέτωπη με τις συνέπειες μιας πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, επιλέγω να είμαι <<παρών>> για να δώσω την δική μου μάχη μαζί με άλλους <<συνοδοιπόρους>> για να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες ώστε ο πολίτης να νιώθει ασφαλής και να έχει όλες τις παροχές μιας ευνομούμενης <<πολιτείας>>.

Όλο αυτό το διάστημα ήρθα κοντά με ανθρώπους που δεν γνώριζα και έμαθα για μικρά και μεγάλα προβλήματα που του κάνουν δύσκολη την ζωή. Νιώθω υπερήφανος και ευτυχισμένος που μου δόθηκε η ευκαιρία να μάθω τόσα πολλά για τον τόπο μου και να περάσω αυτήν την διαδικασία προς τις εκλογές!!! Νιώθω πιο γεμάτος πιο δυνατός και πιο έτοιμος πλέον για να βοηθήσω και εγώ από την πλευρά μου και να κάνω έστω και έναν άνθρωπο πιο χαρούμενο και πιο ευτυχισμένο!!!

Ο λόγος πια ανήκει στον λαό που έχει την δύναμη να εκλέξει ανθρώπους ικανούς, έντιμους και αποτελεσματικούς που θα οδηγήσουν τον δήμο μας στην επόμενη μέρα… >>
Τώρα, χρειάζομαι τη στήριξή σας για να έχω τη δυνατότητα, την επόμενη μέρα, να δουλέψω συστηματικά και υπεύθυνα στο πλευρό του Γιάννη Καραγιάννη.
Στάθης Γεωργιάδης

Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον Γιάννη Καραγιάννη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου