Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

«Ο καρκίνος είναι χάλια αλλά η ζωή ήταν υπέροχη...ΑΝΤΙΟ»





Ο 19χρονος Stephen Sutton μετρά με γενναιότητα αντίστροφα για το πρόωρο τέλος της ζωής του.
Ο νεαρός πάσχει από καρκίνο σε τελικό στάδιο αλλά δείχνει να μην παραδίδει τα όπλα, κυνηγώντας τον στόχο του: να προλάβει να συγκεντρώσει ένα εκατομμύριο λίρες για το Teenage Cancer Trust.

Ο Stephen διαγνώστηκε με καρκίνο του παχέος εντέρου το 2010, σε ηλικία 15 ετών. Υποβλήθηκε σε επέμβαση για την αφαίρεση του όγκου αλλά υποτροπίασε έναν χρόνο αργότερα. Οι γιατροί τού έδωσαν λίγα χρόνια ζωής και εκείνος αποφάσισε να τα αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο.

Έφτιαξε τη δική του «bucket list», αφοσιώθηκε σε μία καινούρια καριέρα , άρχισε να δίνει ομιλίες σε σχολεία μιλώντας για την ασθένειά του.

Την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε πως αποφάσισε να τα δώσει όλα για να προλάβει να υλοποιήσει μία από τις επιθυμίες που είχε γράψει στη λίστα του: να συγκεντρώσει ένα εκατομμύριο λίρες- περίπου 1,2 εκατ. ευρώ- για τον φιλανθρωπικό οργανισμό Teenage Cancer Trust, για να αποδείξει «πως υπήρχε κάποιος σκοπός στη σύντομη ζωή
του».
Μέχρι στιγμής ο 19χρονος έχει καταφέρει να συγκεντρώσει 592.685 λίρες μέσω της σελίδας που άνοιξε για το σκοπό αυτό στο Facebook. Χθες όμως ανέβασε ένα νέο ποστ συγκινώντας τους πάντες. Ενημέρωνε τους φίλους του πως νοσηλευόταν σε πολύ δύσκολη κατάσταση αγωνιζόμενος να πάρει ανάσα.

«Τα καλά νέα είναι πως είμαι ακόμα εδώ και αναπνέω, περίπου. Είμαι συνέχεια συνδεδεμένος με το οξυγόνο και δεν μπορώ να σηκωθώ από το κρεβάτι μου. Λόγω των όγκων ο δεξιός μου πνεύμονας έχει καταρρεύσει, αν τα αποτελέσματα των εξετάσεων είναι θετικά ίσως μου βάλουν ένα στεντ κι αυτό θα μου εξασφαλίσει μερικές επιπλέον μέρες», έγραψε. «Γενικά νιώθω αδύναμος, η παραμικρή κίνηση μου κόβει την ανάσα, δυσκολεύομαι να μιλήσω, ακόμα και να γράψω αυτό το μήνυμα. Δυστυχώς δεν μου μένει πολύς χρόνος αλλά θέλω να ξαναπώ σε όλους σας πόσο καλά πέρασα το τελευταίο διάστημα. Δεν θέλω να πεθάνω αλλά ελπίζω το ταξίδι μου να επηρέασε αρκετούς ανθρώπους προς το καλύτερο και να τους δίδαξε να μην θεωρούν τη ζωή δεδομένη. Σε αυτή την κατάσταση που μου μοιάζει τόσο άδικη και ανεξήγητη, τουλάχιστον υπήρξε ένας σκοπός για μένα στη σύντομη ζωή μου, που μπορεί να ανακουφίσει από τον πόνο. Ο καρκίνος είναι χάλια αλλά η ζωή ήταν υπέροχη».

Από τη λίστα με τις 46 επιθυμίες, σύμφωνα με τη Daily Mail, ο Stephen έχει υλοποιήσει τις 35.

Στην ανάρτησή του εξηγούσε ωστόσο πως δεν είναι πιθανό να υλοποιήσει και τις υπόλοιπες.

«Είναι κρίμα που το τέλος ήρθε τόσο γρήγορα, είναι τόσοι οι άνθρωποι που δεν πρόλαβα να ευχαριστήσω ή να αποχαιρετήσω όπως θα έπρεπε. Λυπάμαι γι’ αυτό. Είναι και τόσα σχέδια που δεν πρόλαβα να υλοποιήσω, ελπίζω κάποια να γίνουν τελικά και αν θέλετε να συνεχίσετε τη συγκέντρωση χρημάτων, σας παρακαλώ να το κάνετε.
Όλες οι επόμενες αναρτήσεις θα είναι πιθανότατα από την οικογένειά μου. Εγώ θα συνεχίσω να αγωνίζομαι όσο μπορώ και ό,τι κι αν γίνει θέλω να ξέρετε πως είμαι σε καλή ψυχολογική κατάσταση και έχω αποδεχθεί την κατάστασή μου. Αυτά από μένα. Αλλά η ζωή υπήρξε ωραία, πολύ ωραία. Ευχαριστώ τη μαμά μου και όλη την οικογένειά μου για όλα. Ευχαριστώ τους φίλους μου που ήταν καταπληκτικοί. Ευχαριστώ τους γιατρούς μου για τη σκληρή προσπάθειά τους. Κι ευχαριστώ όλους όσοι μοιράστηκαν αυτό το υπέροχο ταξίδι μαζί μου.
Σας αγαπώ όλους, x»

Η ανάρτηση συνοδευόταν και από τη φωτογραφία του Stephen με υψωμένους αντίχειρες. «It’s a final thumbs up from me!», έγραψε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου